Stockholm
Ansök senast 2024-04-10

Beskrivning

Som ansvarig för Servicedesk är du en central punkt i IT-supporten. Du ansvarar för att fördela och prioritera inkomna ärenden, men du är även vara en del av supportgruppen genom att själv lösa ärenden och ha kontakt med användarna. Du kommer att arbeta med att utveckla verksamheten med inriktning på att öka effektiviteten och höja kvaliteten. I arbetet ingår att leda möten kring supportärenden, samt att rapportera till enhetschefen. Arbetet innefattar också omvärldsanalysarbete där kontakt och samarbete med andra centrala museer, institutioner och aktörer inom kultursektorn är en viktig del. Även kontakt med kommersiella leverantörer och konsulter ingår.

Bifoga Cv och personligt brev.

Denna webbplats använder cookies

Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på RIKSFÖRBUNDET SVERIGES MUSEER, orgnr. 802427-6795 använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.

Hantera dina cookieinställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för att grundläggande funktioner på webbplatsen ska kunna fungera. Grundläggande funktioner är exempelvis cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på sajten.

Cookies för statistik

För att kunna veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att föra statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.